Monday, October 21, 2013

燕之情 (三)

九月二十九日 2013 星期日

今天的对话特别有意思 值得纪念的一天 虽然只是口头上 可是很恩爱了啊!剩余的日子不多 在学校里能相见的日己不到两个月 老天为何如此对待?这是你问的问题 想说问得好!作出了同样的承诺 虽然毕业后 我们会各奔东西 不过就算是像电影里的情节 也会让它在现实生活中发生 这时我们彼此相爱了 就算是几年后的未来 也会保持单生状态 直到我们再相遇 如果有机会 还是会和你共度一生 如果你肯的话 因为一年前已经错过了一次 不想再错过第二次 今天的我鼓起了勇气 说了

‘阿燕 我爱你’!

就这样 929 变成了我们的纪念日 永远都不会忘记的日子 你写了篇作文:

Seriously if you are my future I really will happy die. Cause you are a good guy, no temper, very cincai, entertainer… All if this criteria is super good for me d.. I don’t want you to be rich but I want you to stay with me until we are old, until the end of the world. I’m glad that you like me, thankssss J
Hope that you can step into my life and go through the difficulties and challenges together with me till forever <3 I really hope that could happen to me one day or maybe someday

短短的几行字,深深地打动了我的心  
今天的我们 打了勾勾 以后会在一起 想说的是我已经认定你了 能不能走完人生路程 就看你的决定了


*我真的高兴到跑完整个村子

No comments:

Post a Comment